domingo, 20 de julio de 2014

DELATORES

Un trabajador muy peculiar

Haz muy pocos años esti fulanu era jefe comercial de una empresa muy importante de Langreo que, como otres muches que lo fueron, ahora ya no ye porque cerró. Era el encargáu de Ventas, y cuando la empresa peslló convirtiose en encargáu de Compras. Y no ye porque él no vendiese, no, ye que el mi amigu val pa tó, aunque él mismu diga que él nunca vendió ná, que ye que-í lo compraron. Pa encima, aunque no lo creáis, tenía un certificáo de la empresa que decía literalmente “Empleado exento de trabajos manuales”. Yo cuando lu ví quede de paté de fabada sin compangu. Pues ye verdá, tío. Esti fenómeno no tenía ni que coger la pluma estilográfica, la de limpiar el polvo y ni siquiera la de hacer cosquilles. Él sólo se dedicaba a mandar y a que-í comprásemos los colegas de les cuenques. ¡Manda güevos! El casu ye que cuando el otru día ví el certificáo aquel, que por cierto tienlu encuadernáu, dijéi “oye y lo del onanismo entra dentro de la exención ésa”, y el condenáu díjome que él nunca lo había hecho, que-í lo hacíen otros y otres. Dije yo pa mi mismu, “pues aquí tién que haber algo oculto, esti tío si no trabaya ni con manos ni con pies, ni con otra cosa, tién que trabayar con la cabeza. ¡Ya está!, ye un intelectual. Esti dedícase al espionaje industrial o ye de la DEA (Delatores asociados). No me faltaba razón, como saben muchos de los que lu conocen. Y, ahora que no lo ye, presume d’ello. Él ye de donde el Conde. ¡Hay que jodese!
Pero, ¡ay amigu!, to lo bueno se acaba y, aparte de cerrar la empresa, debieron de degradalu y, como os dije antes, ahora ye Jefe de Compras de una empresa mucho más pequeña que la primera. Un negocio familiar que tién montáu con la mandakari, en el que me parez a mí que tién acciones una nieta muy espabiá que echa gasofa al buga con les perres del güelu. Él ye accionista mayoritariu y, como buen encargáu d’eso, ye el que trae y lleva les bolses, además de a la nieta, a les fíes, los yernos y, cómo no, a la máquina de mandar. La verdá ye que no lo haz mal, que va. Pero no se yo si los socios de esa empresa i habrán homologáo el certificáo aquel de la exención. Talmente me parez que no, por eso lu enseña ahora cuando ya non debe valer pa na. Sin embargo tiénme a mí muy mosqueáu lo del otru manual, ya me entendéis. Sí boba, lo del cinco contra uno. Pero ya me enteraré y cuéntovoslo otru día. Seguro que-í saco algo, como ye de allí, de Latores, esti canta. ¡Vaya que si canta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario