lunes, 2 de febrero de 2015

AGUASPARA



El paraguas de burbuja

Fíjate tú si los de esti periódicu son listos que, cuando se dieron cuenta que en esti invierno no va a parar de llover, acaben de sacar un paragües al mercao la mar de guapu. “De burbuja”, lu llamen, como la inmobiliaria. Eso quier decir que el techu de esi complemento ye trasparente pa que veas cuándo para y pa que los chismosos y cotillas que tan asomáos a la ventana vean quién pasa por la cera, que hasta ahora no lo sabíen,  quedaben intrigáos y no podíen contaí a la vecina que Maripuri tenía un paragües de rayes, y tóu desvarilláu. Pero el casu ye que lu saquen  con la banda lateral en cinco colores distintos. Uno pa cada día laborable porque, a partir de ahora, los sábados y domingos non piensa llover. O si llueve por casualidá habrá que sacar el grandón, el familiar que vale pa la prole. Que tan les coses muy mal y no hay pa que se ateche to la tropa. Además, de pasu, hacen publicidá. Porque la gente, al ver a uno o dos con esi paragües, sabe que leen La Nueva España. Ye lo que los economistas llamen márqueting avanzáo. Así que ya podéis ir corriendo al quiosco a compralu, no vos vayáis a quedar sin él, que vais mojavos.
A parte d’eso, tien una ventaja muy importante, y ye que cuando se pon a llover sin avisar y vas sin él, pués mangalu de cualquier paragüeru sin temor a que lu reconozcan por la calle. Porque además de ser de burbuja ye despersonalizáu, o, lo que ye lo mismo, que ta clonáu del original y lo único que cambia ye el color y el paisano que va debajo. O la moyer. De manera que pues llevalu con tranquilidá porque, como hay tropecientosmil igual, no van parate por la calle pa llamate robaparagües, no. Y si te lo llamen sólo tienes que decir que-í lu compraste a Ceferino y que te costó siete mortadelos menos cinco céntimos, más el periódicu y el cupón. El de los ciegos no. Que hay que tar enteráu pa atechase impunemente y presumir de modernu y variáu. Yo ya encargué dos de cada color. Uno pa mí, y otru más pequeñu pa Duke que, por si fuera poco, hácenlos de dos talles. Pa perros grandes y pa perros pequeños.
Ahora solo faltaba que parase de llover y no podamos estrenalu, cagondiez. Pero ye igual. Vale pa to les estaciones del añu y digo yo que algún día lloverá. ¿O no? Seguro que en verano llueve la de su madre. ¿Vais a ir a la playa sin el aguaspara esi?

No hay comentarios:

Publicar un comentario