lunes, 30 de enero de 2017

ICEBERG



Una parte de la Antártida.


Esti va a ser un problema internacional muy gordu. Ye el casu de esi cubito de hielo que sal de la nevera disparáu y no sabes ónde va parar, que al final igual lu encuentres debajo el taquillón y acabes echando-í la culpa a Duke que no pudo contener el esfínter esi. Pero resulta que ye un iceberg de la de su madre, diez o cien veces más grande que el que hundió al Titánic. Mayor que La Rioja, contando Logroño, Haro y Santodomigodelacalzada. Y uno que, cuando estudiaba aquello de la “insula in flumine nata” en derecho civil, tenía dudes existenciales de a quién adjudicar el tapín que iba por el río después de soltase del práu, ahora pregúntase de qué país va a ser esi pegollu hielo que va a navegar por los océanos sin rumbo. Porque al cachu grande de onde se desprende tan reclamándolu treinta países, los de siempre y veinticinco más.
Pero, vamos a ver, ¿pa qué queréis un piedru de hielo tan grandón?, supongo que no va ser pa hundir cruceros y joder les vacaciones a los señores pasajeros. Lo que me parez  ye que tenéis la intención de poner una estación espía d’eses pa que no se muevan les sardines ni los tiburones, pa tenelo tó controláo. El casu ye que, aparte de les reivindicaciones xeláes, el mayor problema ye que la Antártida en verano sólo tién un diez por ciento del hielo que tien en invierno, con lo que si ahora que allí ye verano escapa esi cachu llenu de plantaciones vitivinícolas ¿?, cuando llegue el invierno va a quedar un buracu de la de su madre. Pa meter La Rioja y La Ribera del Duero juntes.
Lo que pasa ye que tovía no se desprendió. Queden veinte kilómetros, como d’aquí a Oviedo, y eso sáltolo yo. Tengo amigu que diz que fue el mejor soldaor de Asturies y parte del extranjero. Voy a comentailo, a ver.  De manera que eso pégalo con la autógena  en lo que dura un “ay” y, si haz falta, refuérzalo con tornillos barraqueros de los que haz él. El asuntu ye que, al final,  se suelte el cachu grande, porque ahí tienen to los husos horarios y él sólo trabaya de 9 a 12. El mi amigu ye pa coses grandes, pero menos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario