lunes, 29 de agosto de 2011

DUKE Y LA DUQUESA


El amor y los aromas

Lo tuyo ye envidia cochina, chaval. A ver, ¿por qué Cayetana no pué casase con esi rapaz?, ¿porque tú lo digas? La de Alba estará mayor, pero de tonta no tién ni un pelu. Lo d’él ye otru cantar. Dicen que el amor ye ciegu, y deben tener razón. Sin ir más allá, a Duke atráen-i los olores. Ta tol día golifiando, y ye así como se enamoró de una perrina que tién la misma marca que él. Luna se llama. Lo que pasa ye que la dueña nun consiente esa relación amorosa porque piensa que van tener tres o cinco críes y no va a tener títulos pa tantos herederos. Pasa-i lo mismo que a los fíos de la Duquesa, que tienen miéu de tener hermaninos y vese obligaos a repartir la herencia con ellos. Hay que ser egoístas. A esti Alfonso debió de gustá-i también el olor de Cayetana. Tará ciegu pero tién un olfato que te cagues. Güele les perres a legües, el condenáu. Y no ye que piense que ye un amor interesáu, no. Además, lo que yo piense a ellos importáyos un güevu de zarrica, igual que lo que piensen los retoños esos, fartucos y apoltronáos, que lo único que quién son palacios, obres de arte, perres y más perres. No yos importa lo que la madre quier, ni que sea feliz o no, que al fin y al cabu ye lo más importante. Así que élla, pa tenelos contentos, dejoyos la herencia pa que la dejen en paz y que no vean que el otru va solo por la viruta.

Yo a ella entiéndola de sobra. A parte de que estará enamorá, pa los telediarios que-i queden, quier dai una alegría al cuerpo. Que ya estuvo bien de tanta abstinencia y represión. Que será viuda por partida doble pero, cuando calienta el untu no hay apaños que valgan, como diría la viella de la canción de Jerónimo. Y a él también lu entiendo, pero menos. A no ser que lo que de verdá i gustó de Cayetana haya sido el olor. Yo nunca estuve al su lao, pero tién que oler que te mueres. A Heno de Pravia, Nenuco y coses d’eses. Será por falta de perres. Si ye así, entós entiéndolu del to. El tío ye un perfumista de la secreta. Un expertu en aromas y frangancies. Igual que Duke.

Por eso no entiendo cómo hay persones envidioses como tú que andes diciendo por ahí que si la Duquesa esto y el mozu lo otro, y resulta que tuviste que ir a buscar una muyer al desguace. Una de eses que tien un poco de aquí y otro poco de allí, con una teta de silicona, una ñalga de botox, o como se diga eso, y el pelo y les uñes postizes. Que solo ye d’ella el carné. Al menos Cayetana tienlu a él, a Alfonso, porque no hay más que ver cómo la cuida y lo delicáu que ye con ella. Que siempre la lleva del brazu y déjala pasar siempre primero, no como tú que lo único que-i cojes a la tuya ye el bolsu cuando tien les manos ocupáes. Mandil, que yes un mandil. Además, metete con esta pareja de enamoraos que ni te hicieron ningún dañu, ni que siquiera saben que existes, ye igual que si te metieras con Luna y Duke que también tan enamoraos y a lo mejor un día cásense por lo perruno. Eso sí, con el permisu de la doña que, en esti casu ye la que manda. Y en los otros también. Así que déjate de tocayos los piringüelos y dedícate a la política. Faltosu.

Imágenes de Google

No hay comentarios:

Publicar un comentario